mandag den 1. december 2014

1. December

Så er det atter blevet december... og traditionen tro, så skal der jules på bloggen... Altså nu er jeg jo ikke helt så teknisk, så det bliver ikke en super fancy julekalender her fra mig, men jeg gør hvad jeg kan :)

Som i måske opdagede, så tyvstartede jeg lidt med at jule i år.

Men i dag starter julen for alvor, så glædelig jul og god fornøjelse med min julekalender :)

I dag har jeg valgt, at bringe en personlig julehilsen (se det som julekort) til mine læsere...



Kære læsere.

Så er det atter blevet december, og jeg vil derfor ønske jer
og jeres kære en rigtig glædelig jul :) 

Jeg håber I alle får en rigtig hyggelig julemåned med alt, 
hvad dertil hører af traditioner. 

Julepynten er kommet op her i huset, julekortene er lavet, 
skrevet og sendt. Nu skal de bare lande i folks postkasser
så de kan sprede glæde i de små hjem. 

Julekalenderne er købt og skal åbnes fra i dag... 

Lad nu være med at stresse for meget i denne måned... 
brug tiden på hygge, det er jo trods alt hjerternes fest <3

Mange julehilsner fra
Mette

5 kommentarer:

  1. Hej smukke..

    Jeg har modtaget dit fine kort i dag og jeg er sååå glad for det..
    Det varmer rigtig meget og tak fordi du er såå sød..

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt da :) er glad for at det er kommet frem :)

      Slet
    2. Det er simpelthen så sødt og jeg er imponeret over at du er så god til at skrive et sødt og personligt julekort.
      Det varmer mere end jeg kan beskrive i en svær tid.. <3

      Knus <3

      Slet
    3. Der er i hvert fald ingen, som skal komme og sige at mine julekort er standard :) de er skrevet personligt til modtager, og de er allesamen forskellige :)

      Slet
    4. Jeg kan ikke finde på noget forskelligt så jeg skriver det samme i dem alle sammen.. men det er alligevel personligt.. synes jeg.. :D

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...