fredag den 5. december 2014

Jule Blog Challenge 5. december


I min familie har vi en del juletraditioner. 
  • Vi er fx. altid nede og se byens juletræ blive tændt. Det er en hyggelig tradition, og man bakker op om lokalsamfundet.
  • Min mor, min moster og jeg er hvert år til julebanko på min mors arbejde. 
  • Vi plejer at være til julemesse når det lige passer ind i planerne. 
  • Hvert år til jul spiller vi pakkespil... hver person medbringer 2 gaver til max 25 kr pr stk. Jeg har ry for at finde på de mest tåbelige gaver, men jeg køber aldrig noget jeg ikke selv ville kunne bruge :) (mon det siger meget om mig)
  • Vi bager altid en pokkers masse forskellige slags småkager - i år 10 forskellige slags. Og de plejer altid at blive spist :) 
  • Jeg sender altid julekort på den gode gammeldags facon. Jeg er personligt ikke meget for de elektroniske nogen. Jeg sidder selv og laver dem, og hvert julekort er skrevet specielt til den/de som er modtager. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...