onsdag den 3. december 2014

Så er det i gang...

I dag var Bent og jeg til møde hos advokaten, som skal repræsentere Bent under retssagen mod Mia... og jeg har sjældent mødt mere behageligt menneske... fuld af sympati, og han ville under ingen omstændigheder hoppe på, hvad der kommer fra Jessica og hendes mors side... han ville have historien fra enden til anden fra VORES side... og han indrømmede at han hverken kunne finde hoved eller hale i de ting, som morens advokat har skrevet på foranledning af sin klient, som det så fint hedder i fagsprog...

Men nu er hele sagen ligesom sat i gang, og så må vi se hvad det ender med... vi har gjort klart overfor advokaten, hvad vi håber at få ud af det, og så må vi se, hvad der sker... Advokaten vil i hvert fald 100% tale vores sag - og som han sagde, så er det en spændende sag, når den ene part er diagnotiseret lystløgner...

Derudover har vi været hjemme ved mine forældre i dag, og det var faktisk rigtig hyggeligt... vi rundede lige kirkegården, og jeg fik sagt god jul til min farmor og farfar... ja kald mig bare tosset, men jeg kan fornemme deres tilstedeværelse, når vi er på kirkegården med en lille ting, og jeg snakker nogengange til dem, når jeg er alene deroppe... det er en måde for mig at bearbejde det på, og jeg tager hjem med lettet hjerte.

I aften snakkede jeg næsten en time i telefonen med min veninde, vores udlejers kone... hun er virkelig guld værd, og hun lytter altid, når jeg har behov for at snakke.... og lige netop hende og hele familien har fulgt os tæt de sidste 3,5 år, siden vi flyttede ind i lejligheden overfor... og de kender hele vores historie, så hende kan jeg altid ringe til, hvis jeg har brug for det....

Det er helt skønt at høre, hvor glade folk er blevet for de små julehilsner vi har sendt ud... der kommer flere og flere tilkendegivelser på, hvor glade folk er blevet for dem... og det er jo skønt :) det gør det hele værd at sende dem :)

Nu skal vi kun sove 3 gange mere inden vi skal til København :) og jeg glæder mig virkelig meget... det er længe siden jeg har glædet mig så meget til noget, som jeg glæder mig til denne her tur...

Nå, nu vil jeg lige smide mig lidt på sofaen og slå hjernen fra inden jeg skal i seng... tror jeg kommer til at sove godt i nat...

2 kommentarer:

  1. Hvor er det rart at i har fået en advokat som er så behageligt.
    Det er virkelig vigtig at man føler sig godt tilpas i en så svært situation..
    Jeg er sikker på det nok skal gå godt søde.. men øv det er da træls at i skal alt det igennem..

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er også rigtig glade for at vi har fået ham her... han tager os seriøst, og er ikke pr. automatik på morens side, som man desværre ofte hører i sådanne sager.
      Ville også helst have været foruden alt dette bøvl, men når det nu ikke kan være anderledes, så må vi jo få det bedste ud af det.

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...