tirsdag den 23. december 2014

Jule Blog Challenge 23. december






Dette er så vores juletræ i år... før, under og efter pyntningen... på billederne er der endnu ingen gaver under, da vi først lægger dem under træet enten i aften eller i morgen tidlig... 

Jeg er utrolig glad for vores juletræ i år, og synes selv jeg er sluppet godt af sted med at pynte det... vi har meget gammelt julepynt, og jeg nyder at vi i år for en gangs skyld har pladsen til at have et stort juletræ (det når næsten helt op til loftet og er 223 c,m højt og 154 cm bredt på det bredeste sted, så det fylder godt i stuen :)


2 kommentarer:

  1. Hvor er dit juletræ smukt <3 Du er en af de bloggere, jeg er særlig glad for at have fundet gennem Jeanettes BloggerAdvent, for jeg nyder sådan at læse med hos dig. Hjertelig tak for at dele så meget <3 Du ønskes en glædelig jul <3 Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg synes også selv det er blevet rigtig flot i år :)

      Tak for de rosende ord.. jeg elsker at blogge, fordi jeg selv bestemmer hvad og hvor meget jeg deler... det er et godt sted for mig at komme ud med nogle ting på, og jeg må indrømme at jeg i år virkelig har fundet ud af HVOR glad jeg er for at blogge :) vil slet ikke undvære det, og når der kommer ros fra jer, som læser med, så er det jo bare det hele værd.

      Også en rigtig glædelig jul til dig <3

      Knus fra mig <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...