lørdag den 20. december 2014

20. december

I dag er dagen kommet... dagen vi har ventet på siden sidste år... nemlig dagen for Stig Rossens julekoncert i Brændkjærkirken i Kolding... 

Det er jo en fast juletradition i vores familie, at vi hvert år er med til julekoncerten, og så er julen ligesom en realitet. 

Igennem årene har vi hørt en del mere eller mindre kendte kunstnere, som har været med til koncerten som gæstesolister, og i år er vi så heldige, at det er Maria Lucia, som er med som gæstesolist... og jeg skal ærligt indrømme, at jeg glæder mig sindssygt meget til at høre hende.. Synes simpelthen hun har den mest fantastiske sangstemme...

Vil dele et par billeder med jer, som er taget nogle af de foregående år: 











3 kommentarer:

  1. Jeg er så misundelig.. Jeg ville selv rigtig gerne ha været til hans Julekoncert i Odense, men jeg synes 450 kr var mange penge. Min mor og jeg har tidligere været afsted nogle gange, det er noget helt specielt.. :D

    Håber i får en helt fantastisk koncert..
    Knus Jeanette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super godt igen i år... I år var Maria Lucia med som gæstesolist, og jeg har aldrig hørt en stemme som hendes... Hun synger simpelthen FANTASTISK...

      Slet
    2. Ja hun synger virkelig smukt, hun var engang med i Odense og det var helt fantastisk..

      Dejligt at i havde en god koncert.. <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...