søndag den 13. september 2015

Bloggertræf Vennebogen


Navn: Mette Doctor Lund

Alder: 33
Bopæl: 6580 Vamdrup
Erhverv: Pt sygemeldt med eftervirkninger efter hjernerystelse.


Hvor længe har du blogget?

Startede med at blogge på wordpress i 2010. Bloggede der frem til 2012 hvor jeg rykkede over på blogger. Så det er lidt over 5 år.


Hvorfor blogger du?

Jeg blogger først og fremmest for min egen fornøjelses skyld... blogger for at komme ud med nogle ting indimellem, som jeg ellers ikke rigtig kan komme ud med. Selvfølgelig er det da en bonus, at man kan lære andre mennesker at kende via bloggen, men det er ikke den primære årsag :) 


Hvad kan du bedst li ved at blogge?

Uh, det ved jeg faktisk ikke... der er mange fordele, så jeg ved ikke hvad jeg bedst kan lide. 


Har du en yndlingsblogger?

Nej egentlig ikke... læser med på en del blogs, så vil ikke sige der decideret er en yndlings imellem. 


Beskriv dig selv som blogger med 3 ord?

Ehm... ja.... ærlig :) 


Vis 1-3 indlæg som bedst beskriver hvem du er?



Et par sjove eller skæve facts om dig

- Har for vane at gå og snakke med mig selv. 
- Elsker at provokere de unge "Brian'er" når jeg er ude og køre. 
- Er bidt af at spille World of Warcraft. Da min bedre halvdel spillede i sin tid, FATTEDE jeg IKKE at han kunne få SÅ lang tid til at gå med det. I dag kan jeg selv have svært ved at løsrive mig fra det. 
- Jeg har tendens til at lugte til ting når jeg får dem i hånden (rigtig OCD agtigt)

Hvordan fanger andre bloggere din opmærksomhed?
En af de ting, som jeg bemærker meget er om andre bloggere besvarer kommentarer på deres blogs. Selvfølgelig kan de være årsager til, at man ikke lige får det gjort med det samme. Men hvis der går flere uger uden at der kommer en kommentar tilbage, så kan jeg da godt blive lidt "småirriteret". Hvis en blogger skriver "levende" og personligt, så kommer jeg absolut tilbage, men 95% af indlæggene er "kopieret" fra andre bloggere, så mister jeg altså lidt interessen. Det er ikke så meget antallet af billeder eller designet på en blog, som fanger mig - det er mere selve bloggens indhold. 


Hvilke sociale medier bruger du mest ?

Snapchat
Bloglovin


Hvad glæder du dig mest til ved Bloggertræffet?

Jeg glæder mig til at komme lidt ud, og selvfølgelig til at møde alle andre deltagere - både dem jeg kender i forvejen og de nye :) 


Hvis du var arrangør til et Bloggertræf, hvad skulle vi så lave?

Uha, så langt kan min hjerne slet ikke tænke lige nu...


Er der andet vi skal vide om dig?

Lider af social angst og depressioner. an godt være lidt forvirret pga alle de gener, som jeg har efter jeg faldt og pådrog mig en hjernerystelse tilbage i januar. Selvsamme fald har gjort at jeg har svært ved at huske. 

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...