mandag den 28. september 2015

Kan mærke vi går mod kolde tider

Kl. 6:15 i morges blev jeg vækket af en kold hundesnude mod min næse... åbnede øjnene og kiggede på 2 hunde, der stod med logrende haler og kiggede på mig, fordi de gerne ville ud :) 

Jeg måtte så kravle ud fra min varme dyne og lukke dem ud (hvorfor er det lige de ikke vækker Bent i stedet for)... men nå, gik ud og åbnede bagdøren og den mest modbydelige kulde kom mig i møde (ja, der var 3 grader og det er altså koldt i min verden)... Hundene skulle selvfølgelig hele haven rundt for at se om den kat, som nu gentagne gange forvilder sig ind i haven, på trods af at den ved, at Bimmer og Shang er her, skulle gemme sig igen... Men der var ingen kat, så de kunne jo lige så godt komme ind igen... 

Mig hurtigt ind under min dyne igen for at få varmen... kæft man bliver kold af at stå og vente og vente... 

Faldt så i søvn og vågnede da Bents vækkeur ringede kl. 8... da jeg havde sikret mig, at Bent kom op, lagde jeg mig igen og sov videre til kl. 8:55.... faldt så også i søvn ved midnatstid i går, så har fået søvn nok... 

Denne uge er sidste dage i september og første dag af oktober... fatter ikke, hvor tiden bliver af... Der er snart kun en måned til Bloggertræffet i Odense... Jeg glæder mig... selv om det ligger en måned ude i fremtiden, så er det pt noget af det, jeg ser allermest frem til... endelig sker der lidt i mit ellers så kedelige liv... Dagene er ved at være rigtig lange når jeg bare går hjemme... så bare det, der sker lidt, det er store sager... 

5 kommentarer:

  1. Jeg ved at du er meget ramt af kedsomhed for tiden søde, men du skal vide at du altid bare kan skrive til mig.. uanset om det er 1000 gange på en dag.. Jeg er kun en besked væk...

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg godt søde, men kan jo bare ikke lide at være til besvær (føler jeg selv jeg er) :)

      Slet
    2. Du er på ingen måde til besvær, jeg synes altid det er hyggeligt når du skriver søde <3

      Slet
    3. Får bare en følelse af at jeg er til besvær :) og selv om det ikke er tilfældet, så føler jeg det alligevel :)

      Slet
    4. Det vil du aldrig være hos mig.. tro mig.. jeg elsker når folk skriver. <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...