torsdag den 10. september 2015

Så træt så træt

I går opstod dagen, hvor jeg skulle have akupunktur for første gang.. jeg var lidt nervøs, da jeg kom hen til lægen, men hun fik da sat nålene i rundt omkring (3 på venstre øre, 1 ovenpå hovedet, 1 i højre hånd, 2 i venstre hånd, 1 i venstre fod, 1 i højre fod og en i venstre ben)... Mærkede ikke rigtig så meget til dem, udover den i højre fod og højre hånd - dem var jeg ikke i tvivl om sad i kroppen...

Skulle sidde med dem 15 minutter, og i de 15 minutter strammede det simpelthen noget så utroligt i højre hånd... men tiden gik og jeg blev sendt hjem med en besked om at drikke meget vand og ellers lytte til kroppen dagen igennem i går... det gjorde så også, at jeg sov en stor del af dagen.. var simpelthen SÅ træt... Da vi sad og spiste i går aftes sad jeg endda og var på nippet til at falde i søvn flere gange...

Skal så have akupunktur igen d. 21. september... Lægen sagde så også, at de vist vil henvise mig til reumatolog under alle omstændigheder, for at gøre alt for at hjælpe mig... ja, der er i hvert fald ikke nogen fra modpartens forsikring, der skal komme og sige, at jeg ikke aktivt medvirker til, at jeg kan få det bedre... Gør alt, hvad der står i min magt for at slippe for bare nogle af smerterne...

I dag skal Bent til Kolding og træne,  og jeg får besøg af Sanne.. hun kommer forbi, fordi hun lige skal hjælpe med at klippe negle på Shang... så kunne jeg jo samtidig give kaffe mente hun, og selvfølgelig vil jeg da give kaffe :)


2 kommentarer:

  1. Det er godt nok spændende om noget af det kan hjælpe dig på sigt.. det håber jeg virkelig søde..

    Kæmpe kram herfra <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Er stadig rigtig træt og har ondt (har de sidste par dage været "tvunget" til at tage max dosis af de smertestillende piller jeg får, bare for at kunne falde i søvn).

      Håber stadig på en mirakelkur, så jeg slipper for smerterne..

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...