torsdag den 3. september 2015

En helt almindelig dag

Jeg gik tidligt i seng i går aftes - før midnat... og det resulterede så i, at jeg vågnede før kl. 6 i morges.. og kunne så ikke sove længere.. bare så typisk... men anyway, lagde mig så ind på sofaen og så lidt Gilmore Girls indtil kl. 6, hvor jeg gik til bageren efter rundstykker.. Der er jo faktisk et pænt stort udvalg, når man kommer ind til bageren 2 minutter efter åbningstid *griner* 
 
Gik så hjem og tændte for Gilmore Girls igen, mens jeg hyggede mig med min morgenkaffe og rundstykker... 
 
Bent stod op kl. 9 da vækkeuret ringede... han skulle til Kolding i dag til samtale med sin kontaktperson.... så han tog toget her for små 10 minutter siden, så nu er det Mette tid herhjemme... har ikke rigtig noget praktisk, der skal laves i dag, så jeg kan bare hygge mig... 
 
Hundene ligger og slapper af, og jeg sidder her med computeren... har overvejet at begynde at sortere lidt i alle de gaver, vi har liggende ovenpå, men indtil videre er det "kun" blevet ved overvejelserne... jeg når det jo nok... der er da lidt tid til december endnu :) 
 
Kan godt mærke frustrationerne, over at bare sidde herhjemme og ikke kunne klare ret meget, de bliver større og større... jeg keder mig bravt nogle dage, men der er bare ikke så meget at gøre ved det.. er nødt til at vente og håbe på der sker bedringer når jeg kommer i gang med akupunkturen næste uge... har ikke de store forventninger, kun forhåbninger om, at det bliver bedre... Ellers ved jeg virkelig snart ikke, hvad jeg skal stille op længere... 
 
Har prøvet at skære lidt til kort i går, men det blev ikke til så meget, for kunne ikke rigtig holde til at skære særlig lang tid før nakken begyndte at lave problemer... men lidt har jo også ret :) 
 

2 kommentarer:

  1. Jeg krydser virkelig også fingre for at det snart bliver bedre søde.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg godt nok også... det andet her påvirker virkelig min dagligdag i negativ retning, så der skal snart ske noget kan jeg godt mærke :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...