onsdag den 2. september 2015

Helt og aldeles kvæstet

Vi har kun onsdag i dag, men jeg føler mig lige så bombet, som hvis vi havde søndag og jeg havde arbejdet hårdt en hel uge.. 

Mandag var vi i Kolding Bent og mig, ikke videre stressende, men alligevel nok til at jeg mistede en stor del af mit energiniveau.. 

I går skulle Bent op kl. 8, og jeg vågnede allerede ved 7 tiden, så jeg var oppe længe før vækkeuret ringede... Bent gik så op til toget, hvor han fandt ud af, at de slet ikke skulle op og træne.. de skulle i stedet mødes på sundhedscenteret i Kolding, hvor de skulle høre, hvilke andre tilbud kommunen kunne tilbyde dem indenfor sundhedssektoren.. Det er da lidt til grin... 

Men anyway, så skulle der være sendt besked ud om dette i fredags, Bent havde bare ikke hørt noget overhovedet, så han gik hjem igen (toget var forsinket) og ringede til sin kontaktperson, som han så i øvrigt heller ikke kunne få fat i... Det endte så med at han ikke nåede toget, så han tog en fridag... 

Vi gik så i ABC og handlede (de har fødselsdag, så der er nogle vildt gode tilbud) og så gik turen hjem for at lave farserede porrer til fryseren... 

Mine forældre kom så herud i går eftermiddags, fordi vi skulle en tur til Tyskland, og så ville min far blive herhjemme ved hundene... 

Vi kørte herfra ved :15:45 tiden og var hjemme igen ved 20:15 tiden, og der var jeg ved at være godt smadret.. der gik da heller ikke længe fra vi havde lagt alle varer på plads til jeg sov på sofaen.. det er ikke altid nemt, når sofaen overmander én :) Det er nogle satans vaner den har den sofa når det kommer til det *griner* 

I dag vågnede jeg også før en hvis herre fik sko på... det er Bents fridag i dag, så vi har ikke rigtig nogen planer i dag udover at der skal støvsuges... men mon ikke jeg nok skal finde noget at fordrive tiden med... det er jeg sikker på, jeg nok skal :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...