mandag den 21. september 2015

Tilbage på pinden

Efter nogle dage, hvor jeg mere eller mindre har "boet" på sofaen under min dyne, er jeg atter på benene igen... 

Har siden jeg fik første gang akupunktur for næsten 14 dage siden, haft mere ondt end nogensinde og jeg har virkelig ikke haft overskud til at foretage mig ret meget... har været træt og sovet i det omfang jeg nu har kunnet... 

Har så også været ved læge og få akupunktur igen i dag, og så skal vi se om det bliver lige sådan denne gang... lægen ringer til mig sidst i denne uge eller starten af næste uge for at høre, hvordan det går.... Har så også fået 2 nåle "skudt" ind i mit ene øre, som skal sidde der 1 måned (med mindre jeg ikke kan holde det ud, så skal de ud inden).

I weekenden var mine forældre herude, og vi fik sat hegn op omkring vores "nye" terrasse, så nu er vi færdige derude... og det er blevet ret godt, hvis jeg selv skal sige det :) 

Det bliver ikke lige et langt indlæg, for kan godt mærke smerterne banker på, så må nok hellere snart ligge mig igen... Skal også lige have skrevet et enkelt indlæg mere inden det er slut for i dag...


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...