tirsdag den 22. september 2015

Så måtte nålene ud...

Før aftensmaden i dag var jeg nødt til at tage nålene ud af øret... have simpelthen SÅ ondt, så der var ingen anden udvej... 

Var så nødt til at have Bent til at hjælpe mig, da jeg simpelthen ikke kunne klare at røre ved mit øre, da det var for ømt... og for s****, hvor gjorde det ondt da nålene blev trukket ud.. mit øre er stadig ømt og har en voldsom hovedpine over det endnu, men det var en lettelse da de kom ud... 

Her til aften har der været den flotteste himmel her i Vamdrup, så måtte lige skynde mig at finde kameraet... 



Fik lyst til chokoladeboller i eftermiddags, og eftersom jeg ikke gad gå til bageren og købe dem, så måtte jeg jo selv i gang med at bage (de er også blevet noget bedre end dem man køber ved bageren) :) Så nu har vi lidt at guffe i aften... 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...