søndag den 13. september 2015

Det der med briller

I dag gik en mor forbi vores vinduer med sine 2 børn på omkring 4-7 år vil jeg tro.. 

Børnene bar briller, eller det lignede mere at brillerne kom med børnene.. Brillerne var så store, at de næsten dækkede børnenes ansigter... Og undskyld mig , men det synes jeg altså ikke er hverken pænt eller klædeligt på nogen måde.. 

Har intet imod at det til børn også er praktiske briller, der ikke går så nemt i stykker (har selv haft briller siden jeg var omkring 2,5 år, så jeg ved at børn nemt ødelægger briller). Men i dag kan man altså få så mange fede briller til både børn og voksne, så synes godt indimellem forældre til børn i den alder må tænke sig lidt om.. At forældrene synes det er DE BEDSTE OG FEDESTE BRILLER, er altså ikke ensbetydende med at de klær barnet..

Nu har jeg selv +3 i styrke på begge øjne, så tykkelsen på glassene kan selvfølgelig i nogle tilfælde godt sætte lidt begrænsninger på, hvilket stel man kan få... Men det er muligt at få både pæne og praktiske briller i et og samme stel... Og mulighederne i dag er nogle lidt andre end dengang jeg var barn og skulle have nye briller... 😃👓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...