fredag den 17. juli 2015

5 år som blogger

I slutningen af sidste måned (kan ikke huske, om det var d. 26. eller d. 29. juni) var det 5 år siden jeg skrev mit første blogindlæg på min gamle blog... Kan godt se, jeg er blevet lidt bedre til opfindsomheden og de lange indlæg siden da :) 

Dengang boede vi i Aabenraa, jeg var på kompetencecenter, alt så lyst ud med Jessica, det kuld hvalpe som Shang kommer fra var ved at flytte hjemmefra og Bent og jeg var forlovede :) 

Meget har ændret sig i mit liv siden da... jeg er blevet ældre, gift, vi bor nu kun Bent, jeg og hundene, og vi bor i Vamdrup... 

Jeg vil på ingen måde sige mit liv er dårligere end dengang... de ændringer, som er sket har ikke på nogen måde været skadelige.. nok snarere tværtimod.. altså, jeg var glad for at bo, hvor vi gjorde dengang.. misforstå mig ikke, men det var det bedste sted vi har boet udover her, hvor vi bor nu... 

Men anyway, så er det ved at være 3 år siden jeg så rykkede fra Wordpress og herover, hvor bloggen er nu :) Jeg er rigtig glad for at være blogger, og nyder at kunne bruge bloggen som en mulighed for at komme ud med nogle ting, som jeg ikke rigtig har lyst til at skrive andre steder.... og jeg nyder de nye bekendtskaber, som bloggen giver... jeg har ikke rigtig været så kendt i blogverdnen, og er det nok stadig ikke, men det går da den rigtige vej, og besøgstallet stiger stødt, så jeg er godt tilfreds :) 

Min tekniske kunne indenfor designs er ikke til den store side, men mon ikke nok det går altsammen alligevel :) 

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med bloggen :)

    Hvordan var det at skifte til blogger? Jeg har nemlig selv overvejet at gøre det med min egen blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)

      Jeg synes selv jeg fik nemmere ved at overskue det, og jeg synes blogger var meget nemmere at arbejde i :)

      Slet
  2. Forsinket tillykke herfra.. Ja jeg er generelt lidt bagud på nettet i disse dag, men kigger altid med alligevel. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde :)

      Jeg har for en gangs skyld været aktiv på nettet de sidste par uger... har nydt de timer, hvor jeg har kunne holde ud at sidde på nettet <3

      Slet
    2. Jeg har haft lidt svært ved at følge med hos alle, men dejligt at du har været aktiv på bloggen og samtidig har nydt det. :D

      Slet
    3. Kender det godt... jeg er også en del bagud med at tjekke blogs og kommentere.. men kan jo heller ikke nå det hele :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...