tirsdag den 7. juli 2015

Godt gang i mig

Bloggen og min færden på de sociale medier i det hele taget, har været lidt i standby et par dage nu... Har gang i så meget halløj til fødselsdagen om en måneds tid, så tiden flyver bare af sted, og samtidig er jeg oppe tidligt om morgenen og af samme  årsag, så går jeg også tidligt i seng om aftenen, så heller ikke der er der overdrevent meget nettid for mit vedkommende :) 


Der er inviteret 45 til fødselsdagen og indtil videre har vi hørt fra 23, som alle kommer... og der er endnu små 3 uger til svarfristen udløber, så det går da bestemt den rigtige vej :) 


Vi har en del små projekter herhjemme, som vi gerne vil have ordnet inden fødselsdagen, og det går heldigvis også fremad med dem... vi fik klippet hæk i går, noget vi bestemt ikke er de store fans af, men ikke desto mindre noget, som skal gøres alligevel, så i går tog vi os sammen. Og det gik jo hurtigt nok, da vi først var i gang, så det er jo bare (i bund og grund) noget pjat at udskyde det hele tiden... men nu kan det så være vi slipper for at klippe den mere i år :) 

Jeg har adskillige lister liggende med alt, hvad jeg skal have lavet, købt og i det hele taget have styr på inden fødselsdagen, og der er da flere og flere ting, som bliver krydset af - og det er SKØNT!! Men det ene værelse ovenpå bærer sandelig også godt præg af at der er noget under opsejling herhjemme - alle de kasser og hvad der ellers ikke står deroppe :) Men ok, til en 100 års fødselsdag skal der heller ikke mangle noget, og er jo nødt til at gemme meet af det ovenpå, hvor far IKKE kommer op. Han skal jo ikke vide noget endnu :)

Får ikke rigtig taget så mange billeder de her dage, så der kommer ikke så mange billeder fra mig hverken her eller på Instagram, men mon ikke nok I overlever... Det tror jeg da :)

Bent sover længe i dag, mens en anden var oppe før kl. 8, så jeg  sidder og nyder roen med Bimmer liggende ved siden af mig i sofaen... jamen det er jo ren hygge :) 

Rigtig god tirsdag til jer alle... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...