lørdag den 4. juli 2015

Holy S... det er varmt

Ja, jeg ved godt, vi brokker os over vejret, når det er koldt... men de sidste par dage har satme været FOR varme... 

Vi havde vinduet åbent i soveværelset i nat, og det er jeg godt nok glad for... ellers havde jeg da været død... vågnede gud ved, hvor mange gange fordi jeg svedte som en gal.. stod så op ved 7:30 tiden, hvor det første jeg gjorde, var at åbne alle vinduer i stuen.. de havde stået på hasp i nat, men det giver altså ikke meget frisk luft....

Manden stod så op ved 8:30 tiden, og der sad jeg og var i gang med lidt til fødselsdagen... vi skal jo have telt op i haven, så jeg var ved at printe nogle billeder ud, som vi så sætter op med tape inde i teltet... vi havde lavet lidt det samme, dengang Jessica blev konfirmeret, og så bliver det også lidt personligt. 


Derudover har jeg ikke rigtig fået udrettet særlig meget herhjemme i dag... eller jo, var med min mor i Davidsen i formiddags... de havde en ukrudtsbrænder på tilbud til 30 kr, og Bent har længe ønsket sig sådan en, så vi måtte hellere have fat i en :) 

Vi købte så også lige en voksdug til min mormor, og når vi nu alligevel var ude og køre, så kunne vi lige så godt køre forbi min mormor med den og få lagt den på hendes køkkenbord.. Hun blev rigtig glad for at vi kom forbi, så det var en god gerning vi fik gjort der :) 

Aftensmaden i dag har stået på koldskål... vi orkede simpelthen ikke at spise andet, så vi valgte den nemme løsning :) 

Håber ikke I er smeltet helt væk derude i blogland :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...