tirsdag den 7. juli 2015

Den mindre glade indehaver af en forstuvet tå

Med 2 hunde i huset, kan det næsten ikke undgås, at der kommer til at ligge vand på køkkengulvet indimellem... i går var ingen undtagelse, og dygtig som jeg er (eller noget), så gled min fod i noget vand... fik tåen ved siden af storetåen til at vrikke helt rundt, og jeg kan satme love jer, at jeg sagde nogle mindre pæne ting... 

Min tå gjorde hammer ondt, og havde svært ved at støtte ordentligt på tåen efterfølgende.. den er så begyndt at blive lidt blå i dag, og man skal ikke røre ved den.. det gør simpelthen for ondt... Var ude og gå en lille tur med Bent i dag, og det er nu altså lidt vanskeligt at gå på hælen for lang tid af gange... men ja, jeg dur simpelthen ikke til at sidde for meget stille og slappe af... og jeg VIL altså ud og gå hver dag... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...