mandag den 20. juli 2015

Dagens huslige pligter overstået

Nu har jeg hele weekenden gået og gryntet over, at jeg ikke havde nået at få støvsuget... så i formiddags besluttede jeg mig for, at jeg hellere måtte få det gjort.. 

Jeg fik så støvsuget samt ryddet lidt op, mens Bent ordnede lidt ude i haven... det er ikke dårligt når man kan deles om opgaverne... 

Har haft det rigtig dårligt de sidste par dage, og virkelig døjet med kvalme og svimmelhed, så Bent mente jeg skulle ligge mig ind på sofaen lidt... jeg kan ikke rigtig tåle for meget lys de her dage, og når jeg kommer udenfor, så bliver jeg endnu mere svimmel og kan knap holde mig på benene... så der bliver brugt meget tid indendørs... 

Lige nu ligger jeg på sofaen med min dyne og ser Tour de France :) lidt sjovt at tænke på, men dengang jeg var yngre, hadede jeg når min far skulle bruge en hel eftermiddag på  at se Tour de France, når vi var på ferie.. Jeg kunne virkelig ikke forstå, hvordan fanden man kunne bruge en hel eftermiddag på det... men nu har jeg INGEN problemer med selv at sidde klistret til skærmen når der er cykelløb.. ja ja, man har et standpunkt til man tager et nyt :) 

Jeg bagte chokolade/lakrids cupcakes i går, og de blev faktisk forbløffende gode... sådan en kan man jo NEMT spise, mens man sidder her og ser fjernsyn :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...