torsdag den 2. november 2017

Så er det atter tid til et #Bloggeradvent præsentationsindlæg


Ja, som jeg skrev for noget tid siden, så er jeg igen i år med i Jeanettes #Bloggeradvent, og i går blev spændingen så udløst - vi fandt ud af, hvem vi skal sende til. 

I den anledning skal vi alle skrive et præsentationsindlæg, så vores "nisse" kan lære os at kende... og det vil jeg så gøre her. 

Præsentation af mig: 

  • Mit navn er jo altså Mette. Jeg er 35 år og gift med Bent. I august i år blev vi forældre til dejlige lille Silas. Derudover har vi 2 hunde og jeg vil uden at tøve beskrive mig selv som en KÆMPE JULEFAN!!!

  • Jeg er typen, der allerede i starten af Oktober går og venter på at butikkerne pynter op, og typen der gerne selv pyntede op samtidig med butikkerne - men venter dog alligevel og pynter op omkring Mortens Aften. 

  • Vores hjem bærer meget præg af, hvad jeg vil kalde "Traditionel Jul" med røde, grønne og guldfarvede ting - og der er mange af dem. 

  • Vi har julepynt over stort set hele huset - selv på badeværelset gør julen sit indtog. 

  • Vi har altid juletræ i stuen, som er pyntet med både nyt og gammelt. 

  • Der er flere forældre med børn, som går forbi vores hus i december for at gå og kigge ind ad vinduerne, og det er jo så hyggeligt. For når vi så går rundt i byen, kan vi høre folk snakke om at vores hjem ligner deres barndomshjem, og at vi altid har det så hyggeligt til jul. 

  • Vi bager altid selv en hulens masse småkager - både til os selv og mine forældre. Sidste år tror jeg vi kom op på 10 forskellige slags, men i år tror jeg vi "nøjes" med 6-7 forskellige slags. 

  • Jeg laver selv de julekort vi sender. Hvert år sender vi omkring 25 julekort til nær og fjern. Synes julekort er en hyggelig tradition, som Post Nord desværre er ved at ødelægge lidt med deres prisstigninger. Men prisstigning eller ej, så holder vi fast i at sende dem. 

  • Så ja, jeg vil sige jeg ELSKER julen og den hygge man forbinder med jul. Jeg er ikke den, som bliver super stresset op til jul - snarere tværtimod. Vi er altid klar til jul, når vi når 1. december, så december kan bruges på hygge. I år bliver julen jo nok også lidt mere særlig, fordi vi jo i år har vores første jul med lille Silas. Af samme årsag tyvstartede vi allerede tidligt med at sætte lidt julepynt med lys frem, Silas elsker nemlig alt med lys, så hvad ville være mere oplagt end at finde noget af julepynten frem. 






4 kommentarer:

  1. Hyggeligt indlæg og at du igen er med.. Glæder mig helt vildt..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er med lige så længe som du afholder det :) Haha :) Jeg synes det er super hyggeligt, så jeg er på :)

      Slet
  2. Virkelig skønt med sådan et godt indlæg. Håber jeg rammer plet med de gaver jeg sender :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig modtaget gaver her i bloggeradvent, som jeg ikke har kunne bruge :) Jeg får ofte at vide, jeg er nem at købe gaver til, fordi jeg stort set altid kan bruge, hvad folk har købt :)

      Men glæder mig til at se, hvad du finder på :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...