onsdag den 29. november 2017

Så er det i overmorgen..

... det går løs!!! 

Ja altså, at december starter, og 2017 dermed går ind i sin afsluttende fase. Jeg har løbende, gennem året, skrevet på et “Året der gik” indlæg, og jeg er egentlig en smule forbavset over, hvor meget jeg trods graviditet, bækkenløsning og den ondeste kvalme, alligevel har formået at nå i år. 

Vi er ved at være helt juleklar herhjemme. Vi mangler lige at binde et par kranse samt lave en dekoration eller 2, og så skænde sidste julegaver købes i morgen. Men det er faktisk også ved at være det. Så december i år, kan også komme til at stå helt i hyggens tegn herhjemme. Jeg kan slet ikke håndtere for meget stress, så det skal jeg altså bare undgå op mod jul. Jeg ved godt, at ingen planlægning kan være til at følge med en 3 måneder gammel baby, men vores kalender er ikke mere fyldt, end at der til enhver tid kan indføres ændringer :) 

På fredag skal jeg til julebanko med min mor på hendes arbejde. Det har jeg været de seneste 9 år, tror jeg det er, og det plejer at være rigtig hyggeligt. Jeg har da også nogle gange været heldig og vinde, så det er jo slet ikke dårligt :) 

Kunne være jeg skulle vove pelsen og rejse mig fra dynen, og satse på at Silas sover, mens jeg for bundet nogle kranse. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...