torsdag den 4. maj 2017

Tillykke GiZmo

I dag er det d. 4. maj, og det er ikke alene dagen, hvor mange sønderjyder sætter lys i vinduerne for at mindes Danmarks befrielse i 1945.

Nej det er også dagen, hvor min veninde, gennem mange år, GiZmo har fødselsdag...

GiZmo og jeg mødtes på en spejderlejr for efterhånden mange år siden. Vi havde så kontakt kort efter vi kom hjem, men mistede den så desværre. Vi fik så kontakt med hinanden en del år senere - tror det var i 2004 eller deromkring, og vi har så bevaret kontakten siden.

Hun er en af mine allerbedste veninder, og jeg holder virkelig meget af hende. Af forskellige årsager har vi ikke haft lige meget kontakt gennem alle årene, men jeg ved hun altid vil være der for mig, hvis "lokummet" virkelig brænder på, og jeg vil det samme for hende. Uanset, hvor længe der end er gået imellem vi har snakket ansigt til ansigt, så har vi aldrig problemer med at få snakken til at flyde.

GiZmo, du ønskes et stort tillykke med fødselsdagen. Håber du har haft en rigtig god dag. Du er en helt speciel person, og jeg føler mig heldig at have dig i mit liv. Love you ❤



4 kommentarer:

  1. Sidder med de største glædestårer lige nu. Hvor er du skøn! Elsker også dig. Du betyder så meget for mig. <3

    SvarSlet
  2. Dejligt du er så omsorgsfuld:-)
    Ja i aften tændes lys i vinduerne for at glædes over at vi ikke skulle være mørkelagte mere pga. krigen og så spiser vi varme hveder for at fejre vi i morgen blev frie:-)
    Aften hilsner til du og familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil gerne være omsorgsfuld, og prøver virkelig at gøre alt for at folk omkring mig skal vide de betyder noget for mig :)

      Traditionen med lys i vinduerne skal man altså også overholde. Det er så smuk en måde at mindes en så historisk begivenhed.

      Rigtig god aften til dig også.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...