mandag den 15. maj 2017

Den mest fantastiske morgen

Efter jeg er kommet så tilpas langt hen i graviditeten, at jeg mere eller mindre faktisk mærker Silas mosle rundt i maven hver dag, så er det ikke unormalt, at jeg vågner om morgenen ved at han har en fest af den anden verden inde i maven....

Og ja, det er da så hyggeligt at ligge inde i sengen om morgenen og putte med hundene mens Bent snorker ved siden af, og Silas knokler rundt inde i maven.

Glæder mig så meget til jeg kan begynde at mærke ham udenpå maven... der går nok lige et par ugers tid inden det sker, men så længe jeg kan mærke ham inde i maven, så er jeg godt tilfreds, og så ved jeg, at der er liv.



2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare skønt at læse søde. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt vildt, så meget der sker med kroppen lige for tiden :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...