onsdag den 31. maj 2017

En dejlig overraskelse

I  mandags var jeg med mor i Odense til sidste kemobehandling... jeg havde så på forhånd aftalt med GiZmo og Jeanette, at vi lige skulle mødes og få lidt at spise sammen, da de alligevel var i Odense på samme tid.

Jeanette og jeg mødtes først, da vi skulle vente på at GiZmo var færdig med sin sygehusaftale, og da vi så alle 3 var samlet, kørte vi til Jensens for at vi alle 3 (4) kunne få lidt i maverne...

Da vi havde bestilt vores mad og sad og ventede på den, trak Jeanette en overraskelse frem til mig... de havde simpelthen lavet den sødeste babykurv til Silas og mig, og behøver jeg sige at mor her blev rigtig rigtig rørt.... nej det siger jo nok sig selv, hvis man kender gravide og deres hormoner ☺

Der er alt muligt lækkert i kurven, og jeg er virkelig rørt over, at de har brugt tid og penge på at lave den. De må jo virkelig holde af mig ❤ Jeanette har bl.a. hæklet det lækreste og sødeste babytæppe til vores lille mirakelbaby, og GiZmo har fundet en ræve-bamse, som jeg er sikker på vil blive et hit - den skal ligge i hans seng, når den tid kommer. Der var selvfølgelig også rigtig meget andet godt deri, og når jeg pakker den helt ud, skal jeg nok lige vise alt, der er deri. Lige nu står den pænt inde på puslebordet, så jeg kigger på den hver morgen, når jeg står ud af sengen.

GiZmo havde også skrevet det sødeste brev og lagt i kurven, og da jeg læste det om aftenen efter vi kom hjem, sad jeg virkelig med tårer i øjnene. Hun betyder virkelig meget for mig, og hun skal selvfølgelig være Moster GiZmo til min lille søn - andet kan simpelthen ikke komme på tale.




8 kommentarer:

  1. Dejligt med søde veninder:-)
    Og tillykke med den lille ny som snart kommer til verden.
    God bedring til din mor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig guld værd de veninder :) Kan slet ikke glemme, at de har brugt tid og penge på at lave den til lige netop mig :)

      Tak, vi mangler kun at få hende igennem en scanning for at se, om alt kræften er væk. Så vi krydser fingre.

      Slet
  2. Nu sidder jeg jo med tårer i øjnene. <3 Love you.

    SvarSlet
  3. Det var så dejligt, endelig at kunne afsløre vores overraskelse og skøn at du blev så glad. Du/i fortjener det virkelig søde.. Glæder mig såå meget til at se tæppet og de andre ting, i brug..

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde overhovedet ikke regnet med at få noget, så det var 100% en overraskelse <3

      Glæder mig så meget til at Silas skal til og bruge det hele <3

      Slet
    2. Det bliver så godt, når han engang er klar til at komme ud til jer.. <3

      Slet
    3. Ja, det bliver skønt :)

      Der er snart kun 3 måneder til termin, men det ville da ikke gøre noget hvis han kom en uge eller to før :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...