søndag den 7. maj 2017

Ugens hurtige (uge 18)

Så er det atter søndag og endnu en gang tid til ugens hurtige:
  • Fik min anden omgang akupunktur mod bækkensmerterne, og det hjælper simpelthen så godt.
  • Bent og jeg var med min mor i Bilka (endte med at købe noget så simpelt som en hagesmæk til Silas).
  • Vi fandt den sødeste lampe i genbrugen, som vi kunne bruge til Silas' værelse.
  • Brugsen holdt Gourmetaften, hvor vi gratis kunne få spist os mætte.
  • Maven vokser stille og roligt.
  • Har mærket liv fra Silas nogle gange i denne uge nu.
  • Vi har fået ordnet en del i haven (eller retter Bent har, men det lyder jo godt at sige VI).
  • Buskene i haven er blevet grønne.
  • Da jeg var ved lægen i tirsdags sagde vægten +2 kg siden slut marts (hvilket er yderst positivt, eftersom jeg inden havde tabt mig 5 kg, siden før jeg blev gravid). Vejer stadig 2,5 kg mindre end jeg gjorde før den positive test.
  • Var endelig ude og gå en tur igen, efter at have haft svært ved at gå længere end et par hundrede meter i en længere periode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...