onsdag den 3. maj 2017

At mærke liv

Jeg er med i en terminsgruppe på Facebook, og de sidste par uger er der flere og flere, der er begyndt at mærke liv fra babyen i maven, men jeg har ikke rigtig kunne følge trop... Dog skal det så siges, at de fleste af dem er flergangsgravide, og de mærker hurtigere liv end os førstegangsgravide. Men forleden aften mærkede jeg så, hvad jeg var ret sikker på, var liv fra Silas... På nuværende tidspunkt i graviditeten er det ikke unormalt, at man har svært ved at mærke ret meget, og det man så endelig mærker, føles som bobler i maven, og det var præcis sådan jeg følte...

Jeg var dog meget i tvivl, om det rent faktisk var det, så jeg sagde ikke noget til Bent om det, for jeg ville være helt sikker før jeg nævnte noget. Men omkring weekenden begyndte boblerne at være der oftere og oftere, og så var jeg jo ikke i tvivl ☺ det er vores lille vidunder, jeg kan mærke...

De sidste par aftener er det så blevet oftere og oftere, jeg mærker ham, og jeg nyder det lige meget hver gang. Nogle følelser bliver man altså ikke træt af ☺

Indtil videre er det dog "kun" inde i maven, jeg kan mærke ham, så det bliver spændende, hvornår jeg begynder at kunne mærke ham udenpå også, så Bent også kan mærke "karatesparkene" ☺ indtil videre nyder jeg bare godt af, at jeg kan mærke ham. Det er lidt mere beroligende, når man lige mærker et puf indimellem.


2 kommentarer:

  1. Dejligt med liv <3 Jeg synes, det er lidt hyggeligt at følge med i din graviditet, fordi det er så mange år siden, jeg selv var gravid, at jeg har glemt meget af det :-)
    Du og lille Silas ønskes en god uge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber ikke, bloggen bliver for meget graviditet :) Altså selvfølgelig er der en del om det, men prøver da også at få andet ind over :)

      Ja, det er så dejligt at mærke liv. Det er ligesom det, der rigtig bekræftet, at der er noget derinde :)

      Du må også have en rigtig god uge :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...