mandag den 1. maj 2017

Mandag endnu en gang

Så er det atter mandag.. synes lige det har været mandag sidst, og ikke nok med at det er mandag i dag, så er det også 1. maj.

Kan slet ikke forstå vi allerede har overstået den første tredjedel af 2017, men der er selvfølgelig også sket en del her i huset indtil videre i år, så det er måske ikke så underligt, at tiden bare flyver af sted. Men når det så er sagt, så må sommeren på sin vis gerne gå lidt langsommere, så jeg bare på et eller andet tidspunkt får sat mig ned og bare kan nyde at være gravid (forudsat altså, at der kommer lidt styr på de her bækkensmerter). For indtil videre synes jeg, at jeg har været lidt uheldig med både afsindig kvalme og nu problemer med bækkenet, så det skal snart være, hvis jeg skal nyde det - bare lidt ☺ lå også i går aftes og tænkte på, at det faktisk vil være helt normalt, hvis jeg går i fødsel om ikke en gang 4 måneder (har 4 måneder og 14 dage til termin), og det satte virkelig tiden lidt i perspektiv...puha, jeg skal snart være mor...

Det er på en gang både enormt spændende, men også skræmmende, at det rykker så tæt på nu, for hvad nu hvis jeg ikke magter det (jeg ved godt jeg VIRKELIG fik testet mine forældreevner, mens en hvis frøken boede her, men hende havde jeg jo ikke som barn)... Bent mener, at jeg bliver verdens bedste mor, men det kan han jo sagtens sige, for hvad nu hvis'erne melder sig altså alligevel... Men trøster mig med, at det er normal tankegang hos 1. gangs mødre, og jeg er jo ikke 100% 1. gangs mor, for jeg har jo haft bonusbørn inde i min hverdag i nogle år, og dem kunne jeg da leve med  uden at kvæle dem (naturligvis ikke bogstavligt talt).

Og hvorom alting er, så er jeg faktisk i dag glad for, at der lige er gået et par år siden Jessica flyttede, før jeg blev gravid, for jeg føler mig mere klar, nu hvor vi har fået hendes sindssyge ideer og handlinger på afstand, og nu hvor folk endelig er begyndt at lade os være i deres kamp for at få hende til at bøde for det lort, hun har lavet for alle andre end sig selv. Nu skal vi bare være en familie på Bent, Silas, hundene og mig, og det har jeg det RIGTIG godt med.

Ved ikke rigtig, om dagen i dag byder på noget spændende.. der er ingen planer i kalenderen, så om det ender med en dag med afslapning eller om vi finder på et eller andet, det må tiden vise... indtil videre vil jeg sætte mig med en kop kakao og slappe af i hvert fald..

Rigtig god mandag til alle ☺



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...