søndag den 30. april 2017

Ugens hurtige (uge 17)

Endnu en søndag er her, og endnu en omgang af de hurtige ligeså:
  • Var med min mor på spontan Ikea tur, og fik købt lidt til stuen og lidt til Silas.
  • Vi fik ordnet lidt i haven herhjemme.
  • Vi har fået ordnet lidt af børneværelset ovenpå.
  • Jeg har egentlig haft en ok uge smertemæssigt.
  • Jeg fik svar på min glukosebelastningstest, og den så  helt fin ud - ingen grund til bekymring.
  • Jeg har været lidt mere aktiv på bloggen i denne uge, end jeg har været et stykke tid (bl.a. med nogle planlagte indlæg).
  • Mine forældre og min onkel var herude og få kaffe og vafler, og så havde min mor lige endnu flere ting med til Silas (no surprise).
  • NFL draften startede, og indtil videre ser det ganske fint ud for "mine hold".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...