fredag den 28. april 2017

Status på graviditeten

Ja, nu er det jo ganske vist lidt over en uge siden jeg var til glukosebelastning, og tidligere i denne uge fik jeg så svaret, og mit blodsukker var helt og aldeles indenfor normalområdet, så der er pt ingen tegn på, at jeg er ved at udvikle graviditetssukkersyge, så det er jo bare perfekt.

Man siger at tallet max må ligge på 9, hvis det skal ligge indenfor normalen, og mit ligger "kun" på 5,9 så der er ingen grund til bekymring endnu... jeg skal så dog godt nok af sted igen d. 19. juni, men nu har jeg jo prøvet det, og ved hvad der skal ske, så det gør det lidt nemmere...

Men derudover rundede jeg endnu en milepæl i graviditeten i går... der var jeg halvvejs, nemlig 20+0. Og det er helt vildt at tænke på, at jeg allerede er halvvejs... føler slet ikke det er så længe siden jeg fik de skønne 2 streger frem på testen, men det er alligevel snart 4 måneder siden.

Kan godt se at maven er vokset en del de sidste par ugers tid.. en lang periode syntes jeg ikke der skete en dyt, men det er der begyndt med nu, skal jeg da lige love for.

I tirsdags fik jeg for første gang akupunktur mod bækkensmerter, og jeg føler faktisk det har hjulpet mig, så håber virkelig det kan give mig en mere tålelig hverdag uden alle de smerter. Selvfølgelig har jeg dage, hvor jeg ikke kan ret meget andet end at ligge enten i sengen eller på sofaen, dage hvor jeg nærmest ikke en gang kan komme op og stå for at komme ud på toilet,  men sådan er det jo bare.



2 kommentarer:

  1. Det er faktisk gået ret hurtig, inden du ser dig om sidder du med ham i dine arme.
    Han er bare et lille mirakel...

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hvis jeg ser sådan på det, at det vil være "normalt", hvis fødslen går i gang om 4 måneder... uha, så er der ikke længe til... men vi tager en dag ad gangen :)

      Han er vores lille vidunderbarn :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...