søndag den 16. april 2017

Ugens hurtige (uge 15)

Så er endnu en uge ved at være forbi, og det er dermed tid til ugens hurtige:
  • Jeg måtte en tur til lægen, da jeg igennem et par dage havde fået mere og mere ondt nederst i højre side af maven. Det var dog "heldigvis" bare nogle muskler, der skulle drille lidt - muligvis pga den begyndende bækkenløsning.
  • Det var meningen, at jeg skulle have været henne ved lægen og have lavet glukosebelastning, men det er rykket til næste uge på sygehuset.
  • Bent var til samtale på jobcenteret.
  • Det var min fødselsdag, og den blev selvfølgelig fejret.
  • Jeg fik nogle gode fødselsdagsgaver.
  • Vi var på kirkegården i anledning af min mormors fødselsdag.
  • Mor skulle på OUH til kemobehandling, og jeg udnyttede så, at hun skulle være der i 8 timer, så jeg kørte til sydfyn og besøgte GiZmo.
  • Påsken har været hyggelig og den er brugt på familie- og vennetid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...