torsdag den 20. april 2017

Glukosebelastning

Så kom den frygtede dag endelig - dagen, hvor jeg skulle have den frygtede glukosebelastning. Har virkelig ikke set frem til det. Har hørt adskillige skrækhistorier om det, så jeg har virkelig gruet for hvordan det ville blive. 

Jeg skulle møde kl. 7:30 og sidde og hvile et kvarters tid før jeg skulle ind og drikke et glas ulækkert sukkervand. Og så skal jeg sidde og vente 2 timer før jeg skal have taget en blodprøve. 

Jeg skulle stille fastende, og det var bestemt ikke lige lykken for den gravide her.. jeg er jo sulten når jeg står op, så nu, hvor jeg ikke har spist siden ved 22:30 tiden i går aftes, er sulten bestemt begyndt at melde sig. 

Jeg sidder på sygehuset nu og venter og kors, hvor er jeg da træt... det er så kedeligt at sidde og vente og vente og vente lidt mere endnu. Men det skal nu nok gå altsammen satser jeg da på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...