søndag den 9. april 2017

Der sker lidt i haven

Er der én ting, jeg elsker ved denne årstid, så er det at alt i haven begynder at springe ud og haven begynder at være grøn.

Vi har et japansk kirsebærtræ, som vi fik af min far for et par år siden, og jeg elsker at se, hvordan det bare bliver større og større for hvert år. Det første år vi havde det, var der ikke vildt mange blomster på, men der er rigtig mange på i år. Det lyserøde bryder så flot alt det grønne på bl.a syrener.

Vi har ikke fået slået græs endnu, men det kommer enten i morgen eller tirsdag... vi ville have haft det gjort i dag, men så kom Bent i gang med nogle andre ting, som var mere nødvendige, så at græsplænen lige får lov til at vente en dag eller to mere, det sker der nok ikke det vilde ved ☺





2 kommentarer:

  1. Jeg elsker at fortåret endelig er kommet, det er såå skønt.. :D
    Kirsebærtræer er helt vildt smukke, hvor må det være fedt at ha sådan et i haven..

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig dejligt at have sådan et kirsebærtræ i haven.. glæder mig til det bliver endnu større :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...