fredag den 6. marts 2015

Lettelse

I dag var Bent jo til træning i Kolding, så jeg fik ordnet lidt praktisk herhjemme (efter jeg havde skrevet mit sidste blogindlæg), og derefter ringede jeg til Bents faster Karen på Sjælland og snakkede en lille time med hende... 

Hun er en utrolig skøn dame, og jeg kan stole 100% på, at hvad jeg fortæller hende og snakker med hende om, det bliver mellem os... det kommer ikke ud til andre... min snak med hende gav mig lidt mere ro i sindet, og det er en hel lettelse for mig at være kommet ud med noget af alt det, som jeg går og "ruger" på... 

Var en tur i Genbrugen og kigge med Bent i dag... der ligger en genbrugsbutik lidt længere henne af gaden, og de har udsalg i denne uge.... Så da vi havde været ovre i Brugsen, gik vi lige forbi og kiggede... de havde ikke rigtig noget vi ikke kunne leve uden...

Lige nu sidder jeg og spiller lidt World of Warcraft... det er rart nok lige at få tankerne lidt væk fra det hele... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...