onsdag den 11. marts 2015

Må nok hellere....

Ja, selv om der ikke er det store overskud på energikontoen her hos mig, så må jeg jo nok hellere se og komme i gang med at få blogget lidt mere end det er blevet til den sidste måneds tid...

Som sagt er energiniveauet stadig langt fra i top, men jeg kæmper alligevel mig igennem dagene og nætterne... alle de satans piller jeg får, hjælper mig ikke helt med søvnen, men nu er der heldigvis heller ikke mere end små 6 uger til jeg skal på sygehuset igen... håber de kan blive lidt klogere på, hvad det er, der driller...

Har de sidste par dage fået ordnet nogle ting herhjemme, ikke det vilde, men alligevel nok til at jeg mener, jeg kan være stolt af det...

Jeg bøvler rigtig meget med det faktum at jeg har nedsat kraft i både arme og ben, og jeg skal til læge igen her d. 17. fordi det har taget rigtig meget til i min højre arm... indimellem sover min hånd hele tiden og jeg har mere end svært ved at løfte noget med armen... så selv om lægen mener, det er som følge af mit fald og dertilhørende piskesmæld, så vil de alligevel lige kigge på det....

I dag er Bent i Kolding til noget psykologi undervisning, så hundene og mig hygger os herhjemme... har ingenting, jeg skal nå i dag, men kender jeg mig selv ret, så finder jeg sikkert nok på et eller andet, som jeg lige er nødt til at lave inden Bent kommer hjem igen :)

Jeg er så glad for, at jeg har valgt at sige lidt fra overfor nogle fra Bents familie... det har virkelig givet os mere ro på herhjemme.. og det har vi virkelig trængt til - rigtig meget endda... Det er også som om det har hjulpet lidt på, hvor meget overskud vi begge har i dagligdagen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...