onsdag den 18. marts 2015

Helt smadret

Efter jeg var ved læge i går, og hun hev, sled og trykkede på arme og skuldre er jeg simpelthen helt smadret..

Havde så afsindig ondt i går... og har været vågen 117 (overdrivelse fremmer forståelsen) gange i nat... så det har været så som så med søvnen.. så da vækkeuret ringede kl. 7, da Bent skulle op, vendte jeg mig om på den anden side og tog en halv time mere...

Har så lige været en tur nede ved bageren efter en grovbirkes, og så fik jeg samtidig smidt et brev i postkassen... så nu kan jeg sidde og slappe af os se lidt Pretty Little Liars :)

Begge hunde ligger her i stuen og snorker, så der er bare helt ro i det lille hjem... altså lige med undtagelsen af mig, som sidder og skriver :)

Jeg har jo fået at vide af lægen, at jeg skal ud og gå hver dag for at holde mig i gang, og nu hvor vejret er så skønt, er det jo en smal sag at gå en tur om eftermiddagen når Bent kommer hjem... og i går var ingen undtagelse.. vi gik ned til søen, og gik lidt dernede... alt i alt en gåtur på en lille times tid...

Nå, vil hygge mig lidt med min serie, et rundstykke og en kop kaffe :)

8 kommentarer:

  1. Håber du har fået det lidt bedre siden og får en bedre nat i nat..

    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hver bevægelse jeg laver, kan jeg mærke i hovedet og nakken... min arm driller simpelthen så meget i dag...

      Var også ude og gå i eftermiddag, og det er det bestemt ikke blevet bedre af...

      Slet
    2. Det er jeg ked af søde, har du fået snakket med en fysioterapeut eller skal du vente til efter nakke scanningen ?

      Slet
    3. De vil gerne lige vente til jeg har svar på røntgenbilledet.. var på sygehuset og få taget røntgen i dag, og så skal jeg til MR-scanning d. 6. april.. så der er heldigvis ikke så lang ventetid...

      Slet
    4. Jeg troede virkelig bare det var vigtig at man fik noget hurtig behandling, men det er jo lidt svært når de trækker tiden ud med scanningerne. Men de er selvfølgelig nød til at være sikre. Det bliver så godt når du kan komme til fys..

      Har du fået noget besked fra forsikringen om hvad de dækker osv?

      Slet
    5. Nej, ved ikke om de overhovedet dækker noget som helst.. advokaten har overtaget sagen og har rejst erstatningskrav, men om de godkender det, det vil tiden vise...

      Slet
    6. Det er da spændende.. heldigvis er fysioterapi ikke så dyrt som det har været.. :D

      Slet
    7. Nej heldigvis for det :) håber bare det måske kan hjælpe bare en lille smule... er også spændt på, hvad røntgenbillede og scanning viser... for er ved at være træt af at have det sådan her...

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...