mandag den 23. marts 2015

What a beautiful morning

Bent er af sted i dag, så vækkeuret var sat til kl. 7, men vi vågnede omkring tyve i 7, og så stod Bent op... jeg slog vækkeuret fra og vendte mig om på den anden side (lyder egentlig meget fair - gør det ikke???) :) 

Jeg stod så op ti i 8 og fulgte Bent til toget (så sød en kone jeg er)... og nu sidder jeg og nyder en kop kaffe og ser "Pretty Little Liars" :)og hundene ligger fint og snorker... jamen det er da hygge på højt plan... eller i hvert fald hygge...

Denne her uge har vi stort set ingen planer, udover Bents kurser og træning... jeg skal INGENTING, og jeg må ærligt indrømme, at jeg ser frem til det... håber det kan give mig lidt mere ro, så hovedpinen måske kan holdes lidt nede... men tror det er ønsketænkning...

Håber I alle har haft en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...