mandag den 30. marts 2015

A walk down memory lane

Har i dag siddet og kigget mine "gamle" billeder her på computeren igennem... altså gamle og gamle... de er fra 2004 og frem til i dag, så helt gamle er de jo altså ikke... men nå, anyway så har jeg brugt nogle timer på at kigge dem i dag...

Og ja, jeg tager mange billeder,  men de er satme også sjove at have :)

Nogle af de billeder, som jeg især bruger mange timer på at kigge igennem igen og igen, er billederne fra vores bryllup og vores bryllupsrejse... der er så mange gode minder forbundet med netop de 2 begivenheder.... det er der selvfølgelig også med Jessicas konfirmation, men samtidig er "hun" også en del af min fortid, som jeg gerne vil glemme...

Har gud ved hvor mange billeder af hundene efterhånden... ja, vores hunde er som mine små børn...

Kan godt se, at jeg ikke har været så god til at tage billeder det sidste halve års tid, med mindre altså det har været jul eller en anden begivenhed... en gang var jeg så meget bedre til at tage billeder med mobilen, men det får jeg bare ikke rigtig gjort længere... det er egentlig lidt dårligt... må sq se og tage mig sammen på det punkt igen :)

Her kommer lige et par helt tilfældige billeder:
Dette billede er taget d. 3. november 2004. For nogen en ganske almindelig dag - for mig dagen, hvor mine forældre havde sølvbryllup og samtidig dagen, hvor Kolding Bydelen Seest blev ramt af eksplosion på N.P. Johnsens fyrværkerifabrik... Billedet her er taget ude på mine forældres terrasse små 2 timer inde i branden og små 2 timer inden den store eksplosion. 

Mine forældres gode gamle Bamse - fotograferet i 2006. Han blev aflivet i 2009.

En tur ved stranden i sommeren 2006.

Bamse igen :)

Min dejlige Bimmer dreng... tog billedet i 2009, da jeg fik mit første spejlreflekskamera. 


1 kommentar:

  1. Det er så hyggeligt med billeder, det er med at forevige ting når man kan :D

    - Anne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...