søndag den 15. marts 2015

Søndag igen

Så er det søndag igen... vi er halvvejs gennem marts måned... 

Er jeg den eneste, som synes at tiden bare flyver afsted for tiden... Jeg synes lige vi har haft jul, og nu har vi sq snart påske... det er ikke til at følge med synes jeg...

Denne weekend har stået 100% i hyggens tegn herhjemme.. vi har haft en weekend uden nogen planer, så vi har bare været herhjemme og hygget os... eller vi har brugt nogle timer på at rengøre hele huset... jeg kan ikke holde til så meget af gangen, så jeg er nødt til at tage lidt af gangen...også derfor det tager lidt længere tid... men nu har vi fået pudset vinduer både indvendig og udvendig, fået tørret støv af over det hele og så skal der støvsuges i dag... vi støvsuger ca. hver anden dag - det er vi nødt til med vores kære vovser i huset... 


I går aftes besluttede vi os for at hygge os med lidt Jeff Dunham.. vi har 2 dvd'er med ham, så de blev smækket på, og så stod den ellers på hygge... vi tændte en masse levende lys for rigtig at sætte lidt stemning... Det gør vi tit om aftenen.. det er så hyggeligt :) den eneste ulempe er, at folk går og glor ind af vinduerne når de går forbi... men sådan er det at bo lige ud til vejen, og jeg er begyndt at vinke til dem når de gør det... og så skynder de sig ofte videre med næsen ned i jorden... Altså hallo, nu ved jeg at du så jeg fangede dig i at glo ind i min stue, så det hjælper ikke at skjule det... men fred være med dem, hvis de bliver flove... :) Jeg synes det er sjovt :)

Kan godt mærke de sidste par dage har været positive herhjemme.. der er ved at være rigtig godt ro på det hele, og selv Bent stresser ikke så meget længere... selvfølgelig er alt stadig ikke rosenrødt, men jeg tror på at vi nok skal klare det hele :) vi har da klaret den indtil nu, så mon ikke også vi klarer det sidste - hvad det så end måtte være :) 

Håber I får en rigtig god søndag derude :) her er solen begyndt at titte frem, så det tegner til at blive en forårsdag med sol :) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...