lørdag den 21. marts 2015

Det er lørdag Mette

og dermed er det altså lovligt at sove længe.... der er ingen grund til at stå op kl. 7 en lørdag morgen, men det har jeg nu altså gjort i dag...

Og det er endda ikke engang fordi jeg kom tidligt i seng... nej sov først efter kl. 3:30, så det er ikke meget søvn, det er blevet til... godt vejret i dag ikke skulle blive bedre, end at jeg SAGTENS kan snuppe en morfar senere :)

I går var jeg også oppe tidligt (det er sq egentlig ved at være en hel vane, det med at stå tidligt op - og NEJ, det er ikke fordi jeg har tisset i sengen)... I går skulle jeg nemlig på sygehuset og have røntgenfotograferet min skulder... og så havde Bent og mig far aftalt, at vi skulle hjem til mine forældre og spise, fordi vi skulle have tømt den trailer, som vi havde fyldt til randen (og endda over kanten) med ting, som bare skulle smides ud.. Så  min far hentede os i går morges ved 8 tiden, for det var jo lige så nemt, når nu Bent alligevel skulle ind og træne :)

Vi havde så også en rigtig hyggelig dag hjemme ved dem... min mor mente dog at jeg skulle lave  pandekager til kaffen (hvad bilder hun sig i grunden ind - smiler)....og da jeg ikke kunne holde til alt for meget i min skulder, så hjalp min bror og jeg hinanden, så vores lille mor kunne få sine pandekager :)

Da vi så kom hjem i går aftes, stod den på lidt ishockey.. slutspillet i den danske liga, er jo i gang... og det ser vi selvfølgelig også :)

Fik så også gået en god tur  med hundene i går... jeg skal jo stadig ud og gå hver dag.... så prøver at gå med hundene, eller i hvert fald bare den ene af dem hver aften... jeg egner mig altså absolut ikke til bare at sidde hjemme på min dertil indrettede og lave ingenting... det er simpelthen bare ikke mig..

Jeg har nu siden torsdag aften haft den voldsomste hovedpine... aldrig har jeg haft så ondt i mit liv.. og hverken smertestillende piller eller at kaste op hjælper (det udelukker ligesom at det er migræne eller almindelig spændigshovedpine, da de 2 ovennævnte plejer at hjælpe på disse)... det er igen én af følgerne ved mit fald... Har de seneste 5 uger nærmest haft konstant hovedpine, men de smerter, der har været de sidste par dage, de slår simpelthen ALT...

Håber det ender med, at jeg får bare en lille form for erstatning... bare noget, der ligesom kan kompensere for de smerter, jeg går med hele tiden... for uanset hvad, så er det sq noget, der påvirker dagligdagen... det kan simpelthen ikke undgås.... jeg prøver dog på at have en så normal hverdag som muligt, men det er svært...

Håber I alle får en god regnfyldt lørdag (den der sne, som de har snakket om kunne komme i dag, den må gerne holde sig langt væk fra Vamdrup) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...