søndag den 15. marts 2015

De hurtige (uge 11)

Endnu en uge er ved at være omme... og det er dermed blevet tid til ugens hurtige:

  • Har fået blogget noget mere i denne her uge end jeg har gjort i den seneste halvanden måneds tid... 
  • Har fået ordnet alt med min advokat og startet en erstatningssag. 
  • Har haft lidt mere energi til de daglige gøremål. 
  • Har lidt utrolig meget af hovedpine i den forgangne uge - endda nogle dage  mere end jeg ellers har gjort siden mit fald. 
  • Har fået bestilt tid til at komme til læge med min hånd, som har været helt tosset siden jeg faldt. 
  • Jeg har fået sorteret ud i mine bøger, og der er nu en del, som skal hen på genbrugen. 
  • Jeg har været ude og gå nogle gode lange ture nogle dage i denne uge. Det har så også godt kunne mærkes. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...