søndag den 22. marts 2015

Allerede søndag igen...

Det er helt vildt, at det allerede er søndag igen synes jeg... synes lige det har været mandag, og nu er det allerede mandag igen i morgen... Og ikke nok med det, så er der sq også kun lidt over en uge til det er 1. april... kan simpelthen ikke forstå, hvor tiden bliver af... 

Nu er det jo så også snart min fødselsdag.. puha, det er dårlig karma :) så fylder jeg snart 33... synes jeg bestemt ikke om da (alder er for mig SÅ meget mere end bare et tal)... 


De kloge folk fra DMI havde jo lovet at der skulle komme sne her i weekenden, men der er altså ikke kommet noget som helst her i Vamdrup... altså det regnede i går, men sne så vi altså ingenting til... og det gør mig bestemt heller ikke noget... jeg gider ikke sne nu, hvor foråret er på vej og blomsterne spirer fint... Mangler bare lige at temperaturerne kommer op på det samme, som de har været tidligere på ugen.. min mobil siger lige nu, at der er 3 grader og overskyet, men solen skinner nu altså, og jeg tror nærmere at temperaturen er omkring 7-8 grader... Bent og jeg har også været ude og gå vores daglige tur... Jeg skal jo ud og gå hver dag, og Bent går gerne med for at holde sit knæ i gang... og det er jo hyggeligt nok med selskab :) 


Jeg sov til kl. 11 idag, helt utroligt... og det endda selv om jeg har sovet næsten hele eftermiddagen og aftenen de sidste par dage... må jo have haft brug for søvnen... ;)

I dag er det jo søndag, og det er ensbetydende med en masse sport i fjernsynet... så nu, hvor gåturen er overstået, kan jeg sætte mig i sofaen og slappe af med god samvittighed...  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...