torsdag den 19. marts 2015

Søvn er overvurderet...

Eller det ville jeg ønske jeg kunne sige.... Jeg har igen haft en af de nætter, hvor jeg har sovet små 3 timer sammenlagt, og vågnede så for en times tid siden (ved 7 tiden)... ville ønske jeg bare kunne vende mig om på den anden side og sove videre, men det kan jeg bare ikke... 

Jeg ved så også, at lige så snart vi når eftermiddag, så bliver jeg træt, og må kæmpe for at holde mig vågen... det er seriøst da for træls.. 

Men når det så er sagt, så er der selvfølgelig også nogle fordele ved at stå op kl. tidligt om morgenen... jeg føler jeg får udrettet meget mere, end hvis jeg sover en stor del af formiddagen... Jeg får ordnet det praktiske i løbet af formiddagen, så eftermiddagen og aftenen er fri til at hygge mig :) 

Kan virkelig godt mærke min arm, min skulder og min nakke de her dage... har så afsindig ondt, og det bliver bare ikke bedre... 

Er jo blevet henvist til en ny MR-scanning, denne gang af min nakke... samt jeg skal have taget røntgenbilleder af min nakke og højre skulder... håber snart de kan inde ud af, hvad det er, der bliver ved med at give mig de her smerter... for det er snart ikke til at holde ud det her...

I dag skal vi have ryddet lidt op ude i værkstedet... vi skal have sorteret ud i det hele, så vi kan se, hvad der skal gemmes og hvad der skal på forbrændingen... indimellem er det ikke dårligt med en far, som arbejder på forbrændingen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...