tirsdag den 17. marts 2015

Det er i orden at drømme

Jeg er med i en gruppe inde på FB, som hedder Campingliv på Facebook, hvor der de seneste par uger er blevet postet adskillige billeder af folks "ferie-træk" (træk bestående af bil og campingvogne), og jeg skal da ærligt indrømme, at jeg da ikke kan se mig helt fri, for at blive lidt misundelig når jeg ser alle de super lækre campingvogne, som der skal på tur i det ganske danske land her fra påsken.... 

Jeg er udpræget campingmenneske, og jeg går da også og drømmer om at få en fastlæggerplads oppe på Skiveren Camping på et tidspunkt. Det bliver nok ikke lige sådan indenfor de første 5 års tid, men derfor kan jeg jo godt drømme :) 

Bent og jeg havde lejet en campingvogn, da vi var på bryllupsrejse og jeg nød det... Den campingvogn vi havde lejet var simpelthen så skøn... og det er da helt klart én, som jeg godt kunne forestille mig at investere i en gang... 

 Jeg kunne også godt forestille mig en lidt større campingvogn, når den nu ville skulle ligge fast... jeg gider ikke det med at ligge og køre rundt på vejene med den... det skal være sådan, at når jeg kører hjemmefra, så kan jeg starte"ferie" når jeg kommer frem.. gider ikke skulle til at stille det hele op når jeg kommer frem...

Men som sagt, så er det kun drømme og ønsketænkning på nuværende tidspunkt... Men det er jo også tilladt at drømme lidt :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...