lørdag den 7. marts 2015

En dejlig forårsdag

Vågnede ved 8 tiden i morges, og stod så op... vejret har i formiddags været rigtig forårsagtigt... solen har skinnet og det har været rigtig lækkert... 

Bent og jeg besluttede os så for, at vi ville lidt i haven i dag.. selvfølgelig kunne vi ikke lave vildt meget endnu, da frosten først skal helt af jorden inden vi for alvor kan gøre den forårsklar... men vi har da fået lavet lidt :) vi har bl.a fået fjernet en masse blade i haven samt fjernet en masse plastic og andet skrammel, som naboen går og smider så det blæser ind til os... 

Vi fik så også fjernet lidt visne blomster og andet... så nu venter vi bare på at vi kan gøre haven 100% forårsklar.... 

Derefter gik vi en lang tur og nød det gode vejr... balancen har det endnu ikke super, men jeg skal helst ud og gå hver dag for at  holde mig i gang.. Det kan indimellem være en kamp uden lige, men jeg kæmper mig alligevel ud hver dag.. 

Hundene har været med os ude stort set hele formiddagen, så de er godt trætte nu.. vi plejer at tage et bæger af deres mad og smide ud på græsplænen, hvor de så rigtig får brugt deres lugtesans, og det gør dem så dejligt trætte... så det er et sikkert hit når vejret er til det :) 

Nu har vi fået sat aftensmaden over... menuen står i dag på forloren mørbrad med hasselback kartofler og en eller anden sovs til... det glæder jeg mig super meget til... både i går og i dag har der været godt med overskud til at lave en rigtig lækker aftensmad, så det er med at udnytte disse dage når de er der :)

Har I nydt at der har været lidt forår i luften i dag??

2 kommentarer:

  1. Psssttt... :P Ville bare lige fortælle at jeg har nomineret dig til en Leibster Blog Award. Tjek min blog for mere info. ;)

    www.giz-blog.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det vil jeg da så kigge på senere :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...