mandag den 2. marts 2015

De hurtige (uge 9)

Det er mandag, og jeg fik ikke lige lavet ugens hurtige i går, så de kommer her i stedet :)
  • Februar måned er slut... 
  • Har været i kontakt med både politi og Ballerup Kommune i den forgangne uge... Jessica er begyndt at true os. 
  • Jessicas kæreste er åbenbart rocker eller bandemedlem, og han truer også Bent. 
  • Solen har været en del fremme i den forgangne uge. 
  • Vi har haft en hyggelig weekend, hvor vi har været hjemme ved mine forældre hver dag. 
Den næste uge kan vi se frem til, at vi skal til fødselsdag ved min lillebror. Derudover har vi nogle ting, vi skal have lavet herhjemme... og så kommer ham, der ejer huset hvor jeg faldt, langt om længe hjem igen, så forhåbentlig har han gang i sin forsikring inden torsdag d. 12. marts, ellers skal jeg have fat i min advokat igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...