lørdag den 28. februar 2015

God tidlig lørdag morgen...

Det er lørdag morgen og klokken er ikke en gang 8 endnu, så det er tidligt, taget i betragtning at det er weekend :)

Som nogle af jer jo nok ved, så har det været en hektisk uge... Som jeg nævnte i mit indlæg forleden, så har Jessica og hendes rocker/bandemedlemskæreste truet Bent via Facebook.. efter jeg havde skrevet mit indlæg i onsdags, fandt vi en seddel i vores postkasse, hvor der stod, at vi ikke skulle føle os for sikre når vi gik med hundene om aftenen. Og at Jessica havde ødelagt rigtig meget for mange mennesker, og at vi kunne sige til hende, at hun ville gøre klogt i at flytte fra Ballerup, for der var mange, som ville have fat i hende.....

Bent ringede så igen til politiet, for nu havde vi jo håndfaste beviser på, at vi bliver truet pga hende... den betjent han skulle snakke med fra Albertslund Politi ville så ringe tilbage til ham... i mellemtiden ringede vi til Ballerup Kommune, hvor vi ved at der pt er en paragraf 50 undersøgelse i gang (en børnefaglig undersøgelse). Hende sagsbehandleren skrev det ind i sagen, og hun skulle have samtale med Jessica og hendes mor senere onsdag, så hun ville også nævne det for dem der...

Betjenten ringede så endelig tilbage onsdag hen mod aften, og det eneste de kunne gøre var at optage en døgnrapport... og hvis det så skete igen, så skulle vi melde det igen... men de var ikke sikre på de kunne gøre ret meget... øh nå, måske I kunne tage ud og snakke med tøsen og hendes latterlige mor... eller nå nej, det kan I jo ikke... det er jo en (u)ansvarlig mor der er oppe mod en far... Totalt til grin... men anyway så sad jeg onsdag aften og skrev med en pige her fra Vamdrup, som Jessica har gået i parallelklasse med... Jessica har engang efter jul sendt en besked til hende, hvor hun sviner Bent, mig og min familie til, og hvor hun kommer med den ene løgn efter en anden... hende pigen, som tidligere var en af Jessica's veninder, troede så heldigvis ikke på noget som helst af det, Jessica skrev.. og hun har hele vejen igennem været på vores side når det kom til Jessica... Fandme utroligt den tøs (Jessica) bliver ved.. at hun virkelig tror vi er så dumme... Hun kunne ikke manipulere med os, da hun boede her, så tror hun seriøst på, at hun kan nu..

I går var vi hjemme ved mine forældre det meste af dagen... rigtig hyggeligt.. det er rart nok at komme lidt væk fra det hele indimellem...

Fik også ringet til min læge i går, for at høre, hvor lang tid jeg skal blive ved med at tage de smertestillende piller... de mener, at jeg i hvert fald skal fortsætte frem til 23. april, hvor jeg skal til undersøgelse på Neurologisk afdeling... så indtil den dag, er der ikke noget der hedder aktivering for mit vedkommende... det må jeg ikke på de morfinpiller jeg får... er spændt på, om de finder ud af noget i Vejle... for lider dagligt under ondt i nakken, meget kraftig hovedpine, kvalme, svimmelhed og hukommelsessvigt... der er et piskesmæld, men så er spørgsmålet også om der er mere, og om piskesmældet giver varige mén...

Men nu er det weekend, og den skal nydes... gider ikke spekulere på Jessica og alle de problemer, hun har rodet sig ud i... min weekend skal nydes...

Håber I alle får en god weekend :)


1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...