søndag den 8. februar 2015

Tidlig morgen i det lille hjem

Klokken er nu 05:57, nok det tidligste jeg har været vågen en søndag morgen i ualmindelige tider... Men kan ikke sove længere - ikke lige nu i hvert fald..

Fik svar på min MR-scanning i fredags, og der er heldigvis ikke noget brud... snakkede så med lægen fordi det smertestillende, jeg fik, slet ikke virkede.. jeg fik så en tid kl. 10:45, så af sted til lægen med mig... min læge mener så det kan være musklerne eller nerverne, der driller efter faldet, så jeg har fået ordineret morfinpiller oveni alt det andet jeg får... er snart et helt omvandrende medicinskab... skal så indtil videre tage dem en lille uge for at se, om det får smerterne til at holde sig væk... og én ting er sikkert - jeg er i hvert fald glad for jeg ikke skal ud og køre bil, det må jeg heller ikke på morfinen, men mine evner bag et rat ville sandelig heller ikke være særlig gode lige pt... Går rundt som om jeg var skidefuld..

Men netop morfinpillerne gør så også, at jeg sover meget af dagen... og derfor er jeg heller ikke så meget online de her dage...

Jeg er heller ikke den mest aktive Facebookbruger for tiden... efter den seneste opdatering til Facebook på mobilen, kan jeg simpelthen ikke bruge appen på min telefon... hvis jeg endelig er så heldig, at den vil lade mig logge på, så kan jeg ikke læse ret mange nyheder på forsiden... så jeg tog beslutningen at jeg simpelthen slettede facebook på min telefon, og så kun bruger det på computeren... det gør så også, at jeg automatisk er mindre på, da jeg spiller for tiden for at slappe af, og så gider jeg ikke have Facebook kørende i baggrunden...

Der har heller ikke lige været så meget "vågen-tid" til at opdatere bloggen her henover weekenden... men nu ville jeg da lige smide et hurtigt indlæg, så I ved der er liv i de gamle klude endnu :)

Håber I alle får en rigtig god søndag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...