mandag den 9. februar 2015

Burde få lidt søvn.... men....

Efter jeg røg på morfin i fredags er min søvnrytme helt ude af kontrol... Jeg bliver simpelthen så træt af morfinen, så jeg sover i løbet af dagen.... jeg skal tage en pille inden sengetid, og den gør mig da ganske vist også træt, men når jeg så har sovet et par timer, så vågner jeg og er frisk... I nat gik jeg i seng ved 02:15 tiden, sov indtil kl. 04:15 og kunne så ikke falde i søvn igen... satte mig så ind i stuen og så "Huset på Christianshavn" mens jeg nød en kop te... 

Faldt så i søvn ved 6 tiden og vågnede igen kl. 7:30... Nu har jeg så sendt Bent til træning, og jeg sidder og slapper af... Vi har fået ordnet en masse praktisk i løbet af weekenden, så der er ikke rigtig så meget for mig at lave i dag... Bent siger jeg skal slappe af, og prøve at få lidt søvn... men det er jo ikke nemt, når jeg ikke kan falde i søvn...

Skal indtil videre tage morfinen i en uge, og så må vi se, hvad der skal ske derefter... Men en uge er selvfølgelig også lang tid nok, når kroppen ikke rigtig kan finde ud af det... 

I går eftermiddags var Bent og jeg ude og gå en god lang tur... Det var jo godt vejr, så vi ville ikke bare spilde tiden ved at sidde indenfor...Så vi gik alligevel lidt over en time... Vi kunne selvfølgelig godt være gået længere, men jeg begyndte at have ondt og blev svimmel af pillerne, så vi måtte hellere vende næsen hjemad... :)

Kan godt mærke Bent stresser for tiden... Jessica har jo taget kontakt til flere af Bents ex-kærester, og det går ham rigtig meget på.... Fatter virkelig heller ikke, hvorfor Jessicas mor tillader Jessica at behandle Bent på den måde... Han har virkelig gjort alt for hende, så hun kan ærlig talt ikke tillade sig at være på den måde... Men nu kan vi bare vente og se, hvad Ballerup Kommune gør når de får kørt den Børnefaglige Undersøgelse, som de skal til og i gang med.... Et eller andet skal der i hvert fald ske, ellers kører Bent fuldstændig ned af det... og det fortjener han altså ikke... 

Nå, må hellere lige få en vask sat over... Skal se, om jeg ikke kan få blogget lidt mere senere i dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...