tirsdag den 10. februar 2015

Endelig en god nats søvn

Nu har jeg mere eller mindre siden mit fald (med enkelte undtagelser) sovet elendigt hver nat.. og min søvn har stort set været begrænset til max 3-4 timer om natten...

Men i nat har jeg sovet som en sten.. faldt i søvn på sofaen ved 22 tiden efter jeg havde indtaget aftenens piller... vågnede så ved 00:15 tiden og vendte mig om på den anden side og sov videre... kl. 02:35 skulle jeg ud på toilet og så gik jeg ind i seng og sov videre.. Vågnede så først kl. 9 i morges ved at der stod 2 hunde ved sengen, som gerne ville ud...

Lagde mig så direkte ind på sofaen og sov videre til klokken var 11:25.. så i nat har jeg fået indhentet noget af det søvn jeg ikke har fået i små 3 uger...

Det er skønt med det forårsagtige vejr vi har de her dage... nyder at solen skinner, og man kan ane foråret ude i horisonten... Vi har lidt planer med haven i år, så vi glæder os til at kunne komme i gang...

Har brugt nogle dage nu på at køre en World of Warcraft karakter op, som det er meningen jeg vil sælge på et tidspunkt... man kan, hvis tiden er den rigtige, tjene ret godt på at sælge dem, så det vil jeg prøve :) og hvis jeg bare tjener lidt på det, så er det jo også fint :)


2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at du har fået sovet noget mere, håber det fortsætter så din krop får alt den ro, den har brug for for at kunne heale sig selv så du kommer helt på toppen igen..

    Lyder lækkert med haven, er mega misundelig..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøvede at trække den med at tage mine piller i dag, men det gjorde simpelthen for ondt... så der går nok noget tid før jeg kan smide pillerne 100%... det er ikke sundt at tage morfinpiller, det ved jeg godt, men det er heller ikke sjovt at have så ondt hele tiden... Så det er lidt pest eller kolera... må jo bare holde ud så godt jeg kan :)

      Er så glad for at have have.. der er ikke noget bedre :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...