fredag den 13. februar 2015

50 Shades of.... me!!!!!

Så forleden, at GiZmo havde lavet sådan indlæg... og eftersom jeg lige pt mangler inspiration til, hvad jeg skal blogge om, så har jeg valgt at hoppe med på denne her... 

Så her kommer lige 50 "facts" om mig: 


1: Hvor gammel er du om 5 år? 37 år.... en rigtig gammel krage... 


2: Hvem har du været sammen med i mindst to timer idag? Min dejlige mand... ham er jeg jo sådan set sammen med mange timer hver dag :) 

3: Hvor høj er du? Ca 167 cm

4: Hvilken film så du sidst? De 3 musketerer


5: Hvem ringede du sidst til? En advokat i forbindelse med en erstatningssag. 

6: Hvem ringede sidst til dig? Min mand.

7: Hvordan lyder den seneste sms, du har modtaget? OK skat :) Dejligt :)


8: Foretrækker du at sende sms eller ringe? Det kommer an på situationen. 

9: Hvor er dit favoritsted? Skiveren Camping

10: Hvilket sted bryder du dig mindst om? Tandlægen.


11: Hvornår så du sidst din mor? Hende og min far har været herude i dag. 

12: Hvilken øjenfarve har du? Grøn.

13: Hvad er din yndlingsjulesang? Øh... weird question... men anyway, så tror jeg det må være... Argh.. har jo mange jeg godt kan lide.. 

14: Er dine forældre gift eller skilt? Gift... de har været gift i 35 år.

15: Hvornår vågnede du idag? Kl. 9

16: Hvor ser du dig selv om 10 år? Forhåbentlig i arbejde, stadig gift med Bent, bosiddende i Vamdrup og forhåbentlig med en arving rendende rundt :)

17: Hvad skræmte dig om natten som barn? Tanken om at det måske begyndte at tordne. 

18: Hvad var den sidste youtubevideo du så? En video med løsningen på, hvordan jeg skulle klare et møgirriterende quest i World of Warcraft.

19: Hvad er din bedste egenskab? Loyal.

20: Hvad er din værste egenskab? Bliver nemt ked af det. 

21: Sover du med eller uden tøj på om natten? Sover altid med tøj på.


22: Hvor mange puder har du i sengen? Minimum 2.

23: Hvad er det mærkeligste du har spist? Elsker spegepølse med makrelsalat. 

24: Har du en stationær eller bærbar computer?  Bærbar.

25: Foretrækker du sko, sokker eller ingen af delene? Kommer an på situationen... 

26: Hvad lytter du til lige nu? Ser Ramsey's Kitchen Nightmares på TV3. 

27: Hvilken slags is er din favorit? Kan lide mange slags is. 

28: Hvad er din favorit dessert? Elsker "gamle" desserter såsom kærnemælksfromage, æbler og creme, budding og lignende. 

29: Hvad er den største præmie du har vundet? Vinder sjældent noget, så jeg kan ikke rigtig huske hvad det største har været... 

30: Kan du lide kaffe? Ja, og jeg kan ikke rigtig undvære min morgenkaffe....

31: Hvad drikker du helst til frokost? Vand eller mælk.

32: Hvem var din yndlingslærer i folkeskolen? En lærer der hed Kim, som altid fortalte os spøgelseshistorier... og vi troede selvfølgelig på hvert et ord han sagde. .

33: Kan du spille poker? Nej, men ville gerne lære det.. 

34: Hvad har du spist idag? Skyr med rugbrødsdrys.. grovbrød med ost... rugbrød.. kartoffelmos med bacon og oksekød.

35: Sidste spil du har spillet? World of Warcraft

36: Hvad var den sidste radiostation du lyttede til? Skala FM

37: Vil du have et barn? Ja, det er et af mine største ønsker. 

38: Kan du andre sprog end dansk? Ja engelsk og tysk... kan en lille smule spansk... og så forstår jeg svensk og norsk....

39: Sover du på en bestemt måde? Elsker at sove på maven.... 

40: Foretrækker du havet eller en pool? Kommer an på hvor koldt havet er... 

41: Hvad bruger du helst penge på? At glæde andre...

42: Ejer du nogle dyrebare smykker? Tror det dyreste smykke jeg ejer er min vielsesring. 

43: Hvad er dit favoritprogram på tv? Hell's Kitchen

44: Hvad skal du lave i weekenden? Slappe af og hygge mig med mand og vovser... 


45: Kan du stå på ski? Ej det tror jeg nok ikke lige I skal regne med... har ganske vist aldrig prøvet, men tror heller ikke jeg er typen, der egner mig til det.

46: Hvordan imponerer man dig? Øh... ja... 

47: Hvilken slags ringetone har du på din mobil? Har en af telefonens standard ringetoner... 

48: Fortæl en ting vi ikke ved: Har mere end svært ved at blive gravid... 

49: Hvad er det nærmeste røde der ligger ved dig? En M&M's som ligger i skålen på bordet... 

50: Er du social? Jeg lider af social angst, så det kommer meget an på situationen... bl.a hvor mange mennesker, der er... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...