søndag den 22. februar 2015

Liv i de gamle klude

Ja, nu er det nogle dage siden jeg sidst har blogget... det beklager jeg, men har nærmest ligget på sofaen det meste af ugen - godt dopet af medicin og med en hovedpine, der siger spar to, så har simpelthen ikke magtet at tage og tænde min computer... men nu måtte jeg hellere lige komme ind og give lyd fra mig... 

I tirsdags endte aftenen med, at vi måtte have vagtlægen ud endnu en gang, og jeg fik en beroligende indsprøjtning og endnu en formaning om at holde mig i ro (ja det prøver jeg så altså også på).... Denne vagtlæge sagde også at skulle hun vurdere mig ud fra lægeligt synspunkt, så ville hun helt klart mene der er tale om et piskesmæld... Og det var hun så nummer 2, som sagde... 

Torsdag var jeg så ved min egen læge, og han lavede også en masse undersøgelser på mig, og han mener også, det er et piskesmæld, men samtidig er han nervøs for om nogle af mine nerver er beskadiget, så jeg er påny henvist til undersøgelse på Neurologisk Afdeling i Vejle, så må vi se, hvad de vil gøre... Min læge mente der nok ville blive taget en rygmarvsprøve på mig, så nu må vi se... Har så fået en tid d. 23. april, så der er lige lidt ventetid... Længe, hvis jeg fortsætter med at have det sådan her... 

Jeg skal så fortsætte lidt endnu med at tage morfil og ekstra smertestillende medicin, og det er lidt træls, men der er nok ikke så meget at gøre ved det her og nu.... 

I går morges var jeg ved at besvime ude på badeværelset pga svimmelhed... der er virkelig ikke noget værre.. Glæder mig så meget til at se, hvad det er jeg fejler, hvorfor jeg har det sådan her.... for det andet er bestemt ikke til at leve med... 

I går formiddags ringede min mor og meddelte, at de kom herud og spiste i går aftes - de tog mad med... og det måtte de da gerne.. det brokkede vi os bestemt  ikke over :) Vi havde så en hyggelig eftermiddag, hvor vi så håndbold og fodbold, og jeg fik chancen for at mobbe min lillebror, da Barcelona tabte :) 

I dag er der så bare dømt 100% afslapning herhjemme.. jeg skal bare have en dag, hvor jeg intet foretager mig... Bent skal lave aftensmad i dag, så det skal jeg heller ikke en gang spekulere på... jeg er  lidt heldig indimellem :) Så måske der bliver lidt Blog-tid i dag... who knows :) 

Håber I får en rigtig god søndag derude :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...